Ми працюємо так, щоб Вам було зручно !

На цій сторінці зібрані основні приципи роботи нашого магазину, основні питання які виникають у процесі оформлення замовлення. Уважно перечитайте усі розділи данного розділу сайту, якщо виникли питання – ласкаво просимо до форми зворотнього звязку (наші співробітники дадуть відповідь на будь-яке звернення у найкоротший термін.

Замовлення

Як зробити замовлення?

Оформити замовлення дуже просто: потрібно додати вподобані товари в кошик, на сторінці кошика натиснути «оформлення замовлення» і далі слідувати інструкціям сайту (перевірка кількості товарів, вибір способу доставки і остаточне підтвердження замовлення).

В кінці процедури оформлення Ви отримаєте унікальний номер Вашого замовлення і лист на ваш емейл з описом замовлення. Після цього вам передзвонить наш менеджер для обговорення деталей замовлення і термінів виконання.

Увага! Якщо маете купон на знижку – вона застосовується один раз!

Оплата

Як оплатити замовлення ?

В нашому магазині ви маєте можливість розрахунку за товар:

  • передоплатаю на карту «ПриватБанку»;
  • оплата у відділенні “Нової пошти”;
  • оплатою безпосередньо в офісі (при отриманні на складі у Києві).
Доставка

Як забрати товар?

  • Самовивіз по Києву

Ви можете отримати товар самостійно на нашому складі в робочі дні за попередньою домовленістю з 9-00 до 18-00 години, сплативши готівкою.

  • Службою доставки

Доставка подарунків можлива за допомогою перевізника “Нова пошта”, або “Укрпошта” у разі попередньої оплати за товар. Оплата послуг компанії-перевізника сплачує клієнт за їх тарифами. 

Повернення або заміна

Якщо товар не підходить або бракований?

Згідно закону, товар належної якості можна повернути назад в магазин протягом 14 днів за умови, що ви ним не користувалися. Ви можете зв’язатися з нашими менеджерами дляоперативного рішення будь-якого питання по телефону (098) 705-58-38.